sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Kouluratsastusta puolikuntoisena

Kuten otsikkokin antaa osviittaa, niin olen ihan järkyttävässä flunssassa ! Torstaina mulle tuli kurkkukipeäksi ja nyt on yskä+ ääni on aika heikolla.

Pipu tuli tänään kuvamaan, joten kaikki kuvat c. Pipsa ! :) En tehnyt tänään mitään ihmeellistä. Kunhan pyörin ympäriinsä, ei oikein pystynyt kunnolla ratsastamaan, kun koko ajan sai olla yskimässä tai räkimässä... : )

Selitän nyt siis vain pikaisesti. Aluksi Jelle oli aika järkyttävä. Otin ravia vähän mukaan ja sitten se alkoi jo vähän pelittääkkin. Siirryin takaisin käyntiin ja tein ympyröitä yms. Ravissa ravailin sikin sokin suuntaa vaihdellen. Laukka ei meinannut taas oikein toimia, istunta oli järkyttävää ja muutenkin koko homma kusi.. Sitten tein taas kaikkea sekalaista. En jaksa nyt kirjottaa pitemmin, ajatus ei kulje, puhukoot kuvat puolestaan.. :D Keskiviikkona olis sitten koulutunti!

                                                   Perus alkuraveja


                                        
                                                 Kertokaa toki mullekki, miten mä istun tuolla...

                                                 Siis mis mä istun takakaarella?!!??!?!?! DJSDFJSJFSKFAKF

Ja kyllä, mulla on toppatakki päällä! ::D


                                           

1 kommentti: