keskiviikko 7. elokuuta 2013

Muutama asia blogin tulevaisuudesta + kuulumisia

Täällä taas vihdoinkin! Mulla on ollut melkein kokoajan menoa, kun viimeinen lomaviikko on käynnissä. En ole pahemmin konetta availlut. Pakollises tsekkaukset oon tehnyt kännykällä. Muttamutta, mulla alkaa siis maanantaina koulu, tarkemmin lukio. Ja täällä missä mä asun, ei ole lukiota, joten joudun menemään Jyväskylään. Eli mun koulumatka pitenee 3 kilometristä, 26 kilometriin. Sen takia en tiedä, että miten kerkeän bloggamaan. Bloggailen varmasti kisat/valmennukset, mutta voi olla, että normipostaukset jää vähiin. Kuitenkin lukio+matkat tulee viemään mun aikaa ja vielä sen lisäksi mun pitää hoitaa 3 omaa ponia.

Lauantaina menin puomeja ja sain iskän mun mukaan. Se toimi ''puomipirkkona'' ja siirteli niitä tarpeen mukaan eri kohtiin. Jelle oli oikein kiva, aluksi vähän häslä, mutta pian se rauhoittui. Mulla oli pitkälläsivulla 1 kavaletti, siitä 3 laukkaa ja puomi, 1 laukka ja innarivälillä oleva puomi ja siitä taas 3-4 laukkaa kavaletille. Jelle toimi kokonaisuudessaan hyvin. Tein vähän erilaisa juttuja noille, mutta en nyt selosta tarkemmin. Muutaman kerran se pomppi pystyyn, kun se yritti ryntäillä ja pysäytin sen.

                               viilennetty poni


En muuten laita näitä kuvia vielä suuriksi, koska mun pitää ensiksi muokata ulkoasua. 

Viimepäivät olenkin kouluillut, yhden vapaan Jelle vietti. Kouluilut ovat sujuneet hyvin, alan taas saamaan sitä samaa tuntumaa takaisin, mikä on ollutkin. Ollaan tehty ihan perusjuttuja. Jes, viikonloppuna meillä on Anun valmennukset. Menen lauantaina yksin ja sunnuntaina mun kanssa on toinen ratsukko. Sieltä sitten toivonmukaan postausta ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti